21 juli 2009

210709


5 in 1 skræller


skoene fra Deichmann
.. Orke ja! .. er lige kommet hjem fra Vildsund market og helt smadret. dog ikke fordi jeg har gået, men har brugt hele sidste uge + weekenden på arbejde og i går, så har lige en pause i dag. så nu sidder jeg og får mig en kop kaffe og en smøg, og glugger blogs. total afslapning - for tør ikke rigtig og kigge rundt på værelset da det ligner L***! burde tage mig sammen, men kan slet ikke overskue det. :| mh?
men, jeg fandt intet spændende på market eller jo en 5 in 1 skræller som man kan lave altmulig mønstre med til grøntsager og frugt, faktisk cool de har lavet sådan en så man ikke selv skal stå og prøve at være kreativ, men faktisk kan være :o) jeg kan prøve at lave nogle eksempler så kan i se det. hehe.. købte foresten disse overfede sko fra DEICHMANN. jeg skal lige hilse og sige at de er fab og gå i!! (;
hvad sys i?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar