08 juli 2009

ENDELiG


sådan plejer jeg se ud, men min frisør kan ikke få den orange som jeg gerne vil have da hun bruger naturfarver, men det bliver spændende og se hvad for noget nyt hun har fået hjem af hårfarve. please please - skrig dog orange!!

great! .. jeg skal endelig til frisøren, og guuuud hvor mit hår trænger til noget farve og en gang klipning! men, men, men - aner ikke hvordan det skal se ud endnu? jeg plejer at have det mørkebrunt med SKRIGENDE neon orange, og det look eeeeeeeeeelsker jeg. for det er friskt, afspejler min personlighed. sommetider kommer der underlige og sjove udtryk i folks ansigter når de ser det, men jeg griner af det! for det er mig, der skal ske noget livet er jo en leg! har ikke set min egen hårfave siden 7 eller 8klasse, og puha, det er ved at være nogle år snart. gammel tøs jeg er blevet!! jeg håber senere at kunne tage til nykøbing mors, men for søren man skal skifte nogle gange og det er jeg ikke vild med eller i det hele taget bare at køre i tog! piv piv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar