07 juli 2009

min dag - total afslapning!!

JA! Jeg har bare tullet den af i dag.. Stod godt nok tidlig på for kæresten skulle have hans madpakke med (som jeg sommetider laver til ham) er ikke så god til at stå op om morgen! Og når jeg så endelig gør så bliver han altid så glad, men hvorfor gør jeg det så ikke oftre, spørg jeg mig selv?! .. Nå, jeg fik ham afsted og skyndte mig at gøre mig i stand til at køre på min skønne bedstemor cykle hjem - for by the way : Sidde ude ved ham heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt ude på Larstyndskidmark " NEJ TAK " Det er alt så kedeligt og gå og vente på han har fri, dog skulle jeg jo også hjem og gå med vovsen. YES - huskede endelig at få lorte-posen med mig! Glemmer den altid, og det ender altid med at hun skider der hvor hun ikke må. Så det var sgu dejligt at jeg huskede den, for når bæstet skal, ja så skal hun bare!!
Har fået ryddet lidt op osv. og nu sidder jeg så her. Prøver stadig at finde hovede og hale i det her Blogger ting. Syntes jeg er kommet godt på vej, men siden mangler meget?!?! ( i er velkommen til at skrive nogle tips og idér til hvad der kan komme på min side - så den kan få noget indhold og måske nogle læsere?) Jeg har fået samlet mig nogle blogs jeg synes er meget intressante, og spændende som jeg vil følge. Jeg bliver helt opslugt af at sidde og læse hver en side, at jeg ikke selv for gjort ret meget på min egen
da det er sjovere at læse om hvad der sker på andres sider. Der er en vis hygge og sidde og læse og finde ting og sager som jeg kan bruge til garderoben og diverse ting jeg faktisk har som har fundet en ny måde at gør og sammensætte pga. at i inspirererl. THANKS FOR THAT!
så tumbs up to you girls!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar