27 juli 2009

GLÆDER MiG




.. ENDELIG!
min kæreste kommer hjem fra polen. efter han kun har været væk i 4 dage har jeg de største sommerfugle i maven, kan ikke vente til han kommer hjem. håber min overraskelse vil gør ham glad efter 8 timer i bil?! .. jeg tog ud til ham og fik pludselig en flip så jeg har gjort rent i hele huset, ryddet op, vasket tøj, handlet ind og vasket vinduer selvom det ikke nok ikke kan ses efter det dumme regn kom over landet. mh.. så må jeg bare håbe han kan se det. :)


- C

4 kommentarer:

  1. åhh jeg forstår dig.
    min kæreste kommer hjem d. 20 august, og så har han været væk i 5 LAAAANGE uger.. jeg savner ham som en gal.. jeg er meget misundelig på dig nu:)

    /Mi Confesión

    SvarSlet
  2. åh det er lang tid :( træls at der går så lang tid! held og lykke med vente tiden :)

    SvarSlet
  3. du lyder, som en god kæreste! (;

    kig evt. forbi min blog. (:

    /PERNILLE

    SvarSlet